Als je wat afvuurt, moet het wel impact hebben. Dan win je prijzen.

Vanaf het moment dat ik freelance copywriter ben, heb ik best veel prijzen en nominaties gewonnen. Ik denk door de vrijheid en het willen blijven leren. Van bureaus, collega's en klanten. Dat verrijkt je in alle opzichten. 
2019
Employee Engagement Awards: nominatie 'Genoeg te doen bij Stedin'  
2018
Employer Brand Management Awards goud: Dura Vermeer 'Maar wat kan jij?' 
International Content Marketing Awards: Vitens 'Ons water. Jouw werk.'

2017
Digitaal werven award: Dura Vermeer 'Maar wat kan jij?' 
European Excellence Awards nominatie: Dura Vermeer 'Maar wat kan jij?'

2016
Cross Media Awards Case van het jaar: Allerhande Kersthulp
Social Media Awards brons beste campagne Allerhande Kersthulp
San Nominatie Datvraagik.nl

2013
Esprix Melkunie Koeienbingo
Spin Awards nominatie Melkunie Koeienbingo


2012
Spin Awards nominatie Grolsch Lowleaks
Webby Award Microsoft FrameRateFest
Esprix Grolsch LowLeaks


2010
4 Cannes Lions Stanislav
2 ADCN Goud Stanislav
2 Spin Awards Stanislav
1 San Accent Stanislav
2 New York Festivals Stanislav
1 One Show Interactive Stanislav
2 Esprix Stanislav
1 New York Festivals finalist Telfort Simsalabim
1 Esprix Hi, Ja. En nou?


2009
2 Eurobest Stanislav

2008
Esprix nominatie Zekur.nl
FWA Site of the Day Earforce


2007
Gold Star Award Mouna, Mouna, SOS Kinderdorpen
Magneet nominatie WR


2006
Esprix FD Mediagroep

2004
De Bronzen Duck voor Krik, Krek en Krak. Mijn eerste award ooit. En  stiekem de meest dierbare.



Back to Top