Je hebt een goed verhaal te vertellen. Maar hoe vertel je dat goed?

Het zijn ongewone tijden. Wat zeg je nu tegen je klanten? En hoe benader je iedereen straks? Hoe maak je jezelf sympathiek? En hoe laat je zien dat je er weer bent als merk of werkgever? Daar help ik je graag bij. Strategisch en creatief.  
Als Copy Commando heb ik behoorlijk wat meters gemaakt. Mijn specialiteit: teksten die je wilt lezen, campagnes die je wilt delen én het hart raken van iedereen die je wilt bereiken. Van een specifieke groep tot het hele land.
Creativiteit en geloofwaardigheid zijn daarbij allesbepalend. Je verhaal moet opvallen en een goed gevoel geven. Daar ligt mijn meerwaarde.  
Of je groot of klein bent, is voor mij niet relevant. Wél dat je een goed en oorspronkelijk verhaal hebt. En samen vinden we een manier om dat op de beste manier te vertellen. 
Wat je van mij kan verwachten? Snelheid, rake ideeën en woorden waar je zelf niet op komt. Vertaald in scripts, webteksten, podcast formats, social posts, radiocommercials. Oftwel, de essentie van wie jij bent. Dat doe ik rechtstreeks voor klanten en voor bureaus als PROOF, Fel, Everymedia en Kumpany. 
Mijn eigen verhaal? Tot mijn dertigste was ik ober op de internationale trein. Daarna communiceerde ik met 220 km per uur voor 5D, BBK en TBK. 
In 2006 werd ik Copy Commando en werkte ik bij digitale bureaus als Red Urban, KONG, These Days, Boondoggle en Isobar mee aan vele prijswinnende campagnes.
De afgelopen jaren heb ik veel employer branding gedaan. En dat is mooi. Want je verkoopt het meest waardevolle bezit: een toekomst. Ik ben heel blij met mijn werk voor ROC Amsterdam, Dura Vermeer, Stedin, ENO zorg, Ordina, Eneco, Dynniq, Spaarne Gasthuis, Vitens en het Openbaar Ministerie.
Klanten waar ik rechtstreeks voor werk: TK Advocaten, TELE2, Outland 4X4, VandeBron, Techleaps en Latin Village.
Gekste project van 2019: de Buikschuifbaan voor Ziggo en Ajax. Heeft nu twee nominaties voor de Esprix.
.


Back to Top