Scherpschutter in campagnes, employer branding en digital. En teksten die je wilt lezen.

Mijn reis begon op de internationale trein. Daar was ik tot mijn dertigste ober en minibar-man. Een jaar later werd ik junior copywriter bij 5D. De volgende haltes: BBK en TBK. Daarna werd ik Copy Commando. Vanaf dat moment ging alles sneller dan een trein.

Ik ben digitaal getraind bij topbureaus als Red Urban, KONG, These Days, Isobar en Boondoggle. Daar werkte ik mee aan vele prijswinnende campagnes. Stanislav bijvoorbeeld. Die won kilo's goud van Cannes tot New York.

Daarnaast ben ik rots in de employer branding. Veel bedrijven zoeken mensen. Die binnenhalen begint met een overtuigend verhaal. Ik bedenk het idee. Schrijf je employer love story, werken-bij-site en vacatures. Plus de content en social posts. En alles in dezelfde vibe. Dit doe ik bij PROOF Agency. Maar ook voor TK advocaten notarissen en Techleaps. Dat zijn mijn eigen klanten. Zoals ik er wel meer heb: TELE2, Smit&Dorlas en Dr. Oetker.

Eigenlijk ben ik fan van alles. Ik schrijf tikkie takkie voor iedereen. Ook voor Ajax. In 2019 zat ik in het Ziggo Buikschuifbaan team en tikte ik de scripts voor Van der Sar en Onana. Die gingen nogal hard op social. Met zo'n miljoen views.  

Ik bedenk ook graag bekende namen. Zo is ZEKUR.NL inmiddels een grote speler geworden in verzekeringsland. Voor Nederlands eerste paardensport-disrupter bedacht ik WeAllRide. En ook The Space, Europa's grootste escape room, komt uit mijn toetsenbord.  

Verder geef ik masterclasses, creatieve sessies en gastcolleges. In mijn vrije nachttijd ben ik resident DJ bij B-Amsterdam. Ook rap ik graag. Dat merk je aan mijn teksten. Die hebben ritme. Nemen je mee. Tot de laatste letter. Zoals deze. Dus.

Back to Top